Hoe zit het met de structuur, gebruiksvriendelijkheid en de vindbaarheid van je website? En de inhoud? Is die geloofwaardig? Goed geschreven? We toetsen je website op vooraf bepaalde conversiecriteria en richtlijnen voor gebruiksvriendelijkheid:
- Beantwoordt je website aan je doelstellingen?
- Bereik je met je website wel het juiste doelpubliek?
- Zijn tekst en design van je site aangepast aan je publiek?
- Zijn er genoeg duidelijke call to actions? En zijn die geoptimaliseerd voor je doelstellingen?
- Is je website gebruiksvriendelijk?
- In hoeveel kliks vindt een bezoeker de informatie die hij zoekt? Waar en waarom haken bezoekers af?
Je krijgt een rapport met onze bevindingen, concrete aanbevelingen en suggesties om de knelpunten meteen op te lossen. Wat kan beter? En kan dat in de huidige vorm of bouw je beter ineens een nieuwe website?
Onze experten gaan graag met jou aan de slag. Zin om je website te laten doorlichten en te versterken?
Neem contact op met O2 Agency.
Check je website
- Doel: is het duidelijk waar je site voor staat en wat de gebruiker er kan doen of kan vinden?
- Beknopt: is je informatie ‘to the point’, zeker op je homepage?
- Relevant: is je informatie relevant voor het thema van de site?
- Informatief: zijn je webteksten informatief?
- Sitemap: is er een overzichtelijke sitemap? Een handig overzicht voor de gebruiker én voor Google!