Met SEO maak je je website of je webshop veel gemakkelijker vindbaar in Google. Zoekmachinemarketing en -optimalisering zijn een essentieel onderdeel van je online marketingstrategie.
In het online oriëntatie- en koopproces speelt Google een cruciale rol. Zo’n zoekmachine heeft een bepalende invloed op het succes van je online activiteiten. Als je website niet gemakkelijk te vinden is, loop je veel relevante bezoekers en potentiële klanten mis.
Het is niet genoeg om alleen maar een website te hebben. Je wil natuurlijk ook relevante bezoekers activeren. Met SEO brengen we je relevante informatie binnen het bereik van zoekers en verbeteren we je positie in de zoekresultaten van Google.
Basic SEO
Als we een website opleveren, zorgen we altijd dat de basis voor SEO goed zit. In de CMS-opleiding lichten we toe wat op je website belangrijk is voor SEO.
Advanced SEO
SEO is een continu proces. Daarom is het belangrijk dat je je site regelmatig aftoetst aan de huidige situatie en keywords. Google verandert ook om de haverklap zijn algoritme. Je SEO-aanpak moet mee evolueren. Als je website nooit geüpdatet wordt, kwijnt hij snel weg in de zoekresultaten.
Is je website nog altijd search engine friendly? Zijn de keywords op je site nog relevant voor je doelpubliek? Welke wel en welke niet? Wat doet de concurrentie? Laten ze kansen liggen die jij kunt benutten?
Uit onze Advanced SEO-analyse volgt een uitgebreid rapport met concrete actiepunten voor technische en inhoudelijke verbeteringen aan je website.
Check je SEO
- Indexering: zijn de verschillende pagina’s van de site geïndexeerd door Google?
- Metatags: hebben je pagina’s unieke title tags, descriptions en relevante keywords?
- URL’s: zijn je URL’s zoekmachinevriendelijk?
- Flash/Javascript: vermijd je het gebruik van Flash/Javascript in de navigatie?
- Teksten: zijn je teksten geoptimaliseerd op de juiste zoektermen?